Продавець ТОВ "Смакосвіт" Український виробник! розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
219 відгуків
ВІДГУКИ ПРО ТОВАР І МАГАЗИН ПОКРАЩАТЬ СЕРВІС В УКРАЇНІ!Залишити відгук
+380 (67) 563-69-99
+380 (50) 362-13-09
+380 (67) 580-69-99
ТОВ "Смакосвіт" Український виробник!

Сезон морозива розпочався!

Сезон морозива розпочався!

Морозиво – це смачно. Його люблять і дорослі, і діти. Сезон морозива вже в самому розпалі. Тож ми поцікавилися у компанії "Смакосвіт", виробника сумішей для приготування цих ласощів, що нового, цікавого та смачного чекає на споживачів у цьому сезоні. 

- Ми виробляємо сухі суміші для кондитерських виробів та для виробництва морозива, а воно ж, у свою чергу, виготовляється у спеціальних фризерах,-розказала Олена Рижко, засновниця "Смакосвіт":

- Перевага сухих сумішей морозива полягає в тому, що вони виготовляються на основі сухого молока, вершків і цукру, до яких додаються різні інгредієнти та поєднуються з різними смаками. Найголовніше, що суміші мають тривалий термін зберігання (від 1 до 2 років). Поживні речовини та смакові якості залишаються незмінними. Варто пам'ятати, що жирність готового морозива на основі сухих сумішей повинна бути в межах 3-8%. Порівнюючи минулий рік з цим, варто зазначити, що на ринку морозива відбулися значні зміни.

Наприклад, минулого року споживачі в основному купували пломбір та шоколадне морозиво. Однак, цього року спостерігається кардинальна зміна попиту. Нинішня тенденція полягає у зміні смаків: споживачі віддають перевагу кольоровому морозиву з найрізноманітнішими смаками.

Новий продукт!

Як виробник сумішей, ми завжди прислухалися до наших клієнтів, заздалегідь досліджували ринок і в результаті підготували новий продукт під назвою "Мангове морозиво", яке можна приготувати як на воді, так і на молоці. Перше дає консистенцію, подібну до сорбету, а друге - смачне, яскраво забарвлене морозиво з манго. Серед інших новинок – полуничне та йогуртове морозиво. Враховуючи всі зміни на ринку, ми можемо зробити висновок, що люди стали трохи яскравішими, віддаючи перевагу різноманітним смакам та яскравим продуктам замість більш скромних основних продуктів.

Ми ретельно обираємо постачальників сировини для наших сумішей. Наприклад, коли йдеться про постачання сухого молока, ми працюємо з вітчизняними виробниками, які дуже задоволені його якістю. Щороку, починаючи з лютого, ми проводимо тендери, закуповуємо і тестуємо, щоб визначити, з якими постачальниками будемо працювати. Цього року, знову ж таки за традицією, ми обрали найкращих з них.

Тому ми впевнені в якості наших сумішей. Проте ми розуміємо, що купівельна спроможність українців невисока і не всі можуть дозволити собі дорогі продукти. Наше завдання як виробника сумішей для морозива - зробити готове морозиво доступним для споживачів, зберігаючи при цьому стабільну якість. З цієї причини цього року ми звели до мінімуму підвищення цін, але тільки завдяки високим обсягам продажів.

Наша пропозиція для ринку B2C

У нас є багато покупців наших сумішей для морозива, але проблема полягає в тому, що не у всіх є фризер. Минулого року ми виявили, що не всі можуть дозволити собі якісний продукт через обстріли, проблеми з електропостачанням та інші нюанси. Тому ми також підготували суміш для домашнього використання.

Техніка: змішайте нашу суміш з молоком за допомогою міксера, розлийте його у формочки і поставте в морозилку. Через кілька годин вся сім'я зможе насолоджуватися смачним домашнім морозивом. Це не тільки смачно, але й навіть дуже весело.

Щодо попиту

Цього року сезон охолоджених смаколиків розпочався в березні, що було для нас дещо несподівано, оскільки ми не очікували, що сезон розпочнеться так рано. Як наслідок, оптовики почали закуповувати великі партії сумішей на початку березня. І якщо минулого року був стабільний попит на два-три класичних смаки, то цього року люди шукають яскравості, смакових експериментів та новинок.

Наприклад, якщо раніше дистриб'ютори кондитерських виробів, сезонних продуктів та напоїв продавали лише власну продукцію, то зараз, навпаки, вони прагнуть урізноманітнити свій асортимент, продаючи м'яке морозиво вже цього року, з розрахунком на майбутнє. Це робиться для того, щоб усі покупці, особливо діти, могли побачити, як виготовляється морозиво, обрати свій улюблений смак і наповнити ріжок привабливими холодними солодощами. Цікаво, смачно та неймовірно весело.

"Смакосвіт" бажає всім любителям морозива теплого, яскравого літа та холодних ласощів з незабутніми смаками.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner