«Якість нашої продукції – стабільна складова вашого виробництва»
Кореспонденти мали розмову з Оленою Рижко, засновницею "Смакосвіту", про роботу компанії на українському ринку, асортимент продукції, виклики під час війни та зміни, які відбуваються на ринку сьогодні.
– Наша компанія "Смакосвіт" працює на ринку харчових добавок з 2004 року. За ці роки ми закріпилися в цьому сегменті ринку. З часом клієнти, які розширили свій бізнес, включивши в нього, окрім м'ясних виробів, хліб та кондитерські вироби, запитували нас, чи можемо ми постачати суміші для інших видів продукції. Разом з нашими інженерами ми розробили нові продукти, запустили їх у виробництво і з 2017 року активно працюємо в хлібопекарському та кондитерському секторі.
Звичайно, якщо говорити про кінцевих споживачів, то ми орієнтуємося на сегмент HoReCa, підприємців, які відкривають точки вуличної їжі та фаст-фуду, наприклад. Ми також почали виробляти суміші для морозива, вафель, а також молочних коктейлів на прохання наших клієнтів. Один із заводів згадав, що у них були проблеми з виробництвом хліба та інших хлібобулочних виробів. Тож ми вирішили допомогти їм і розробили унікальний у своєму роді поліпшувач, який вирішив багато технічних проблем процесу і випікання. Таким чином, протягом багатьох років співпраці наші клієнти підказували нам, в якому напрямку розвиватися, які нові продукти створювати, з якими пропозиціями виходити і коли ми найбільше потрібні.
Основні інгредієнти суміші – цукор і борошно - виробляються в Україні. Інші другорядні інгредієнти закуповуються закордоном. Звичайно, якість сировини заздалегідь перевіряється і контролюється. Ми також звертаємо увагу на кінцеву якість суміші. Адже це основний фактор стабільного та якісного виробництва продукції наших клієнтів. Наші суміші натуральні і не містять консервантів, оскільки не потребують їх додавання. Сама суміш додається у вже готовий до продажу продукт.
– Наша компанія "Смакосвіт" працює на ринку харчових добавок з 2004 року. За ці роки ми закріпилися в цьому сегменті ринку. З часом клієнти, які розширили свій бізнес, включивши в нього, окрім м'ясних виробів, хліб та кондитерські вироби, запитували нас, чи можемо ми постачати суміші для інших видів продукції. Разом з нашими інженерами ми розробили нові продукти, запустили їх у виробництво і з 2017 року активно працюємо в хлібопекарському та кондитерському секторі.
Звичайно, якщо говорити про кінцевих споживачів, то ми орієнтуємося на сегмент HoReCa, підприємців, які відкривають точки вуличної їжі та фаст-фуду, наприклад. Ми також почали виробляти суміші для морозива, вафель, а також молочних коктейлів на прохання наших клієнтів. Один із заводів згадав, що у них були проблеми з виробництвом хліба та інших хлібобулочних виробів. Тож ми вирішили допомогти їм і розробили унікальний у своєму роді поліпшувач, який вирішив багато технічних проблем процесу і випікання. Таким чином, протягом багатьох років співпраці наші клієнти підказували нам, в якому напрямку розвиватися, які нові продукти створювати, з якими пропозиціями виходити і коли ми найбільше потрібні.
Основні інгредієнти суміші – цукор і борошно - виробляються в Україні. Інші другорядні інгредієнти закуповуються закордоном. Звичайно, якість сировини заздалегідь перевіряється і контролюється. Ми також звертаємо увагу на кінцеву якість суміші. Адже це основний фактор стабільного та якісного виробництва продукції наших клієнтів. Наші суміші натуральні і не містять консервантів, оскільки не потребують їх додавання. Сама суміш додається у вже готовий до продажу продукт.
– Як військові дії в Україні вплинули на ваш бізнес?
– Лише в перші кілька тижнів війни ми не могли працювати і були змушені зупинитися. Пізніше виробництво відновилося завдяки попиту клієнтів. Оскільки ми є виробниками, то можемо гнучко адаптуватися до будь-яких труднощів. Наприклад, ми втримали ціну на наші суміші на максимально низькому рівні. Однак, враховуючи, що частина сировини у нас імпортна, що зростає курс валют і логістичні витрати, а також те, що ціни на упаковку, витратні матеріали та етикетки зросли майже на третину, ми були змушені підвищити ціни на нашу продукцію в серпні. Багато виробників, які під час війни закуповували суміші лише у європейських компаній, тепер замовляють продукцію у вітчизняних виробників, таких як ми. Наша сила в тому, що ми швидко реагуємо на кожен виклик, змінюємося та адаптуємося до сучасних вимог і побажань наших клієнтів. Ми не на 100 відсотків прив'язані до логістики з Європи, що робила б нашу продукцію дорожчою. Українські виробники сумішей стабільні за якістю, і клієнтам не доводиться чекати на замовлення.
– Чи змінилися смаки? Які продукти зараз найпопулярніші?
– Звичайно, вони змінилися. Наприклад, виробники, які раніше виготовляли лише гонконгські вафлі, тепер розширили свій асортимент і почали додавати віденські вафлі, бельгійські вафлі та корн-доги, а також розширили свій асортимент молочними коктейлями та морозивом. Чесно кажучи, цього літа люди, які хотіли працювати, активно розвивалися. Багато наших клієнтів, які мали власний бізнес і які зібрали речі та переїхали на підконтрольну Україні територію, все ще приходять до нас за консультаціями та замовленнями. Крім того, незважаючи на те, що цього року, на жаль, не було купального сезону, такі продукти як морозиво, вафлі та молочні коктейлі продавалися дуже жваво.
– Чи є у вас плани на майбутнє, якісь нові та цікаві ідеї для вашого виробничого колективу?
– Наприклад, ми плануємо взимку купити комерційну морозильну камеру, щоб робити морозиво з нашими сумішами для ресторанів. Ми також планували зробити цікаві крафтові стаканчики з маком, горіхами та кунжутом, щоб подавати їх до морозива. На жаль, у лютому все змінилося. Інженер, з яким ми планували співпрацювати, пішов в українську армію. Але у нас є обладнання і ми чекаємо кращих часів. Тому в цьому сезоні ми вирішили залишитися з тими продуктами та асортиментом, з якими ми знайомі, і розвивати їх. А взимку хочемо повернутися до теми виробництва сумішей для приготування домашнього морозива.
Всі наші суміші продаються у великих контейнерах, але ми хочемо пропонувати їх у менших кількостях і вже маємо для цього пакети. Ми хочемо, щоб кожен міг робити морозиво на своїй кухні, а також випікати смачні кекси, торти та печиво. Тому ми віримо, що ця лінійка для домашнього використання буде користуватися попитом серед споживачів. Також плануємо створити лінійку спортивних міксів. Хочемо поступово все втілити в життя і досягти успіху. Адже українська держава сильна і ми не зламаємося. Я вірю, що у нас все вийде.
– Лише в перші кілька тижнів війни ми не могли працювати і були змушені зупинитися. Пізніше виробництво відновилося завдяки попиту клієнтів. Оскільки ми є виробниками, то можемо гнучко адаптуватися до будь-яких труднощів. Наприклад, ми втримали ціну на наші суміші на максимально низькому рівні. Однак, враховуючи, що частина сировини у нас імпортна, що зростає курс валют і логістичні витрати, а також те, що ціни на упаковку, витратні матеріали та етикетки зросли майже на третину, ми були змушені підвищити ціни на нашу продукцію в серпні. Багато виробників, які під час війни закуповували суміші лише у європейських компаній, тепер замовляють продукцію у вітчизняних виробників, таких як ми. Наша сила в тому, що ми швидко реагуємо на кожен виклик, змінюємося та адаптуємося до сучасних вимог і побажань наших клієнтів. Ми не на 100 відсотків прив'язані до логістики з Європи, що робила б нашу продукцію дорожчою. Українські виробники сумішей стабільні за якістю, і клієнтам не доводиться чекати на замовлення.
– Чи змінилися смаки? Які продукти зараз найпопулярніші?
– Звичайно, вони змінилися. Наприклад, виробники, які раніше виготовляли лише гонконгські вафлі, тепер розширили свій асортимент і почали додавати віденські вафлі, бельгійські вафлі та корн-доги, а також розширили свій асортимент молочними коктейлями та морозивом. Чесно кажучи, цього літа люди, які хотіли працювати, активно розвивалися. Багато наших клієнтів, які мали власний бізнес і які зібрали речі та переїхали на підконтрольну Україні територію, все ще приходять до нас за консультаціями та замовленнями. Крім того, незважаючи на те, що цього року, на жаль, не було купального сезону, такі продукти як морозиво, вафлі та молочні коктейлі продавалися дуже жваво.
– Чи є у вас плани на майбутнє, якісь нові та цікаві ідеї для вашого виробничого колективу?
– Наприклад, ми плануємо взимку купити комерційну морозильну камеру, щоб робити морозиво з нашими сумішами для ресторанів. Ми також планували зробити цікаві крафтові стаканчики з маком, горіхами та кунжутом, щоб подавати їх до морозива. На жаль, у лютому все змінилося. Інженер, з яким ми планували співпрацювати, пішов в українську армію. Але у нас є обладнання і ми чекаємо кращих часів. Тому в цьому сезоні ми вирішили залишитися з тими продуктами та асортиментом, з якими ми знайомі, і розвивати їх. А взимку хочемо повернутися до теми виробництва сумішей для приготування домашнього морозива.
Всі наші суміші продаються у великих контейнерах, але ми хочемо пропонувати їх у менших кількостях і вже маємо для цього пакети. Ми хочемо, щоб кожен міг робити морозиво на своїй кухні, а також випікати смачні кекси, торти та печиво. Тому ми віримо, що ця лінійка для домашнього використання буде користуватися попитом серед споживачів. Також плануємо створити лінійку спортивних міксів. Хочемо поступово все втілити в життя і досягти успіху. Адже українська держава сильна і ми не зламаємося. Я вірю, що у нас все вийде.
Інші статті
- Сезон морозива розпочався!На зміну скромній класиці приходять фруктові смаки та яскраві кольори.Повна версія статті